The Beauty Blogger Tag a'la Nixon

április 19, 2013

              Én is, én is!Én is kitöltöttem ezt beauty blogger kérdőívet. Íme:


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Szögegyenes :)
 2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
 Legutóbb már ment egyedül is, korábban anyu segített :)
 3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
 Igen, kiengedve hordom a leggyakrabban.
 4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Párom anyukája manikűr tanfolyamot végzett, ennek ellenére mindig magamnak csinálom.
 5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Hetente  kétszer.
 6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Csak nyáron.
 7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
A reggeli gyors tatarozás általában 10 perc, ha alkalomra kell sminkelnem az legalább 30 perc.
 8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Alapozás először, aztán a szemsmink.
 9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Gyűjtöm őket!!!!:)
10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Soha. A legutóbbi (és egyben első) próbálkozásom is elég rosszul sült el... De biztos vagyok benne, hogy a ragasztó volt a hibás és nem én vagyok a béna!:D
11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Szombat-vasárnap (ha nem shoppingolunk) csak bb krémet használok és szempillaspirált.
 12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
 Otthon abszolút "meztelen az arcom" és anyuékhoz se fullsminkbe megyek.
13. Elhagynád a házat smink nélkül?
 BB krém vagy korrektor nélkül nem szívesen de megesett már.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Semennyi. Hiszem, hogy  "NEM MIND ARANY AMI FÉNYLIK!"
 15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Óó, minden áldott este!!!Rendszerin persze másnap totál más szettet választok, mint amit elterveztem.
 16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nyáron szinte naponta, minden felsőhöz mást. Télen ez korlátozódik háromra. (fekete,barna,kék)
 17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Hétköznap 7h, hétvégén 9h körül.
 18. Milyen gyakran sportolsz?
Sajnos nem gyakran. Itthon Rékára,Béres A.-ra és Péntek Enikőre szoktam tornázni. Elterveztük, hogy lejárunk futni is, tegnap vettem egy futócipőt is....uh már csak el kéne kezdeni!!!
19. Bal vagy jobbkezes vagy?
 jobb
 20. Milyen magas vagy?
 kb. 163cm. A jóból keveset adnak!:))
 21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul de, sajnos nem túl jól.  Megértem amit angolul mondanak, de beszélni nem szeretek.
 22. Vannak háziállataid?
 Lüsien, a tizennégy éves macskám és Bono a hét éves berni pásztor.
 23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta felnézek a kommentek miatt és általában két naponta posztolok is.
 24. Olvasol kommenteket blogokon?
Igen és gyakran hozzászólok én is.
25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem, ha valamiről nagyon jó kritikát olvasok azt megjegyzem és megnézem az üzletben közelebbről.
26. Hogy jött a blogod neve?
Imádom a bizsukat, innen jött a név.
 27. Milyen kamerát használsz?
A telefonomét (Samsung)
 28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Porszívózás,feltörlés 3 naponta. Kisebb takarítás hetente és a héten a tavaszi takarítást is megejtettem ablakpucolással és függönymosással együtt.
 29. Mi a kedvenc színed?
Nem mindenki tud erre egyértelműen válaszolni, számomra viszont ez könnyű kérdés: a barna.
Rendszerint ha nem tudom eldönteni mit vegyek fel, vagy hogy milyen sminket válasszak ha rohanni kell, mindig a barnára esik a választás.
 30. Káromkodsz?
Ki nem?!
 31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Péntek délután van. Megbeszéltem anyuval egy találkát, hogy szétnézzünk az üzletekben és megejtsük a hétvégi bevásárlást.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook