Sóvárgások │Ebay

április 28, 2013


     Nem mondhatnám, hogy tapasztalt online vásárló lennék (mindössze 3 netes shoppingolást ejtettem meg ezidáig), valamiért óckodok ettől az egésztől. Annak ellenére, hogy maga a vásárlással, utalással, paypal-lal vagy az eladókkal eddig semmi gondom nem volt, annál több az itteni Postával  legyen szó külföldi rendelésről vagy csak egy egyszerű ajánlott, elsőbbségi rukkolás könyvcsomagról(!)
 Nem célom  lejáratni az itthoni Posta csomagküldő szolgáltatását, de azért nem is akarom elhallgatni hányszor kellett napokon keresztül bejárkálnom a Postára  ( nem is ezzel lenne baj, hisz konkrétan a Posta mellett lakom) és az ablak mögött ülő nénivel vitatkoznom azon, hogy ha valóban megpróbálták kézbesíteni a csomagot, akkor miért nem hagytak legalább értesítőt ???
Olyan is előfordult, hogy habár 2 egész napon keresztül otthon vártam a csomagot - és a feladó előző hét szerdán adta fel a csomagot elsőbbséggel, ajánlva és volt olyan rendes hogy  kérésre még át is faxolta a papírt róla - harmad nap besétálva a Postára  még nem volt ott, egy nappal később meg számon kérik  rajtam, hogy miért csak most jövők érte, hiszen ők már kivitték egyszer és értesítettek is!?

         ----visszaemlékezve a sztorira, ingerem támadt valakit megütni!!:S ----

Hirtelen ennyit a Postáról és a színvonalas szolgáltatásról amiért elkérnek kis híján annyit, mint egy megbízható és pontos(abb)  futárszolgálat.

Inkább mutatom miket néztem ki Ebayről, amiket ha egyszer megint lesz  bátorságom  felvenni a kesztyűt  a postán dolgozó  nénivel" megrendelek :D Linket is csatolok mindegyikhez.



karkötő



Gyűrű



szemceruza (12db)







alapozóecset/db


Fülbevalótartó


pontozókészlet

You Might Also Like

7 hozzászólás

  1. A karkötők nagyon jók :) Én sem szoktam nagyon e-bayről rendelni, de ma reggel hirtelen felindulásból vettem egy bb-t, remélem nem fogom megbánni.

    VálaszTörlés
  2. nekem van olyan karkötőm. igaz nem nagy befektetés, az egy dolláros ára miatt, de nem ajánlom ha vékony csuklód van, rám nagyon nagy körbetekerve is, és elég merev anyagú, így nem hordtam túl sokat. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karkötő tipikusan olyan, amiről nem tudom elképzelni így képről hogy milyen anyagú/minőségű lehet, érdemes e megrendelni. Vékony csuklóm van nekem is, na majd látom.
      Köszönöm az infót!!!!

      Törlés
  3. Szia! Nézz be a blogomra, lehet nyerni pontozót:)

    VálaszTörlés
  4. Annyira megtetszett ez a fülbevalótartó állvány, hogy rögtön meg is rendeltem :) Örülök, hogy megmutattad nekünk :)

    VálaszTörlés

Facebook