Képmix l Szeptember

október 02, 2013


Szeptember címszavakban, mert most épp nem akaródzik hosszasan ecsetelni a hónap történéseit:


Konzultáció again  # blézer minden mennyiségben  # Társas játék#
Tükör törés porszívózás közben # elmúlás # szőlőmánia # hidratálás belsőleg # Nagy Gatsby # sálak és kendők #  Orsay bőrdzseki # Szerencse Kulcsa # csíkos tatyó # modulzáró teljesítve

Szeptemberi én


 Legjobb magyar sorozat mostanság // Vasárnapi filmnézés // Fülcsi,-és nyaklánc tárolás by me
 Haza érve


 Agatha Christine könyvek 1973-ból // Vitaminpótlás indul étrendkiegészítőkkel...
...gyümölccsel és vízzel // szeptemberi drogériás haul
totál rákattantam erre a cukros löttyire // amikor nincs idő főzni marad a Gringo's 
Kávé,kávé,kávé // Orsay farmerek 5000-ért



 Szép, szép de inkább divatos mint praktikus // béna New Yorker naci 
outfit 1 // outfit 2
új darab a Cipővásárról // kényelmes magassarkú, létezik!


Szeptemberi próbálkozásaim

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Az összes képen nagyon nagyon csinos vagy, a sminkjeid meg nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nagyon-nagyon kedves vagy, mindig!! :)

      Törlés
  2. De szuper az utolsó képen az utolsó smink. Milyen márkájú ez a szemhéjpúder?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapnak a Sleek Original paletta tengerkék árnyalatát használtam, aztán pedig egy Essence pigmentet. Nagyon ütős ez a pigment (nekem ez az első, őt is nyertem) , annyira intenzív a színe hogy hétköznap talán nem is merném viselni.

      Törlés

Facebook