NOTD I Squeeze Me

november 19, 2013



 


Nem mostanában volt körmös bejegyzés, ennek legfőbb oka hogy a kézügyességem - főleg ha az én apró körmeimen kell alkotni - nem a legmegnyerőbb tulajdonságom. Pedig ötleteim lennének csak nem tudok kibontakozni, akárhányszor próbálkozom valamilyen mintát festeni az sosem úgy sikerül ahogy én azt megálmodom, pláne a jobb kezemen :D Most is fut legalább két körmös kihívás amiben olyan szívesen részt vettem volna....
Viszont a legutóbbi ámokfutásom  során a leárazott Catrice  kosárkában rátaláltam erre a különleges árnyalatú lakkra amit megakartam osztani veletek. 



A körmeim picik és könnyen töredeznek ( megszokta már a gyógylötyimet vagy nem tudom mi lehet az oka hogy most újra elkezdett lemezesedni?!) az ehhez hasonlóan sötét színek viszont rövid körmökön is mutatósak.  A lakk becsapós, engem legalább is megviccelt, mert az üvegben kissé zöldes beütésű arany pigmenteket véltem felfedezni. Felkenve viszont (két rétegben)  inkább kék. Ami a tartósságát illeti;  3 napig bírta amihez nagyban hozzájárult a körmöm jelenlegi ramaty állapota. 
Az első lakkom a márkától, a csomagolás és az árnyalat is tetszik. Ha még találok valahol akciósan nem kizárt hogy beszerzek más színekben is, de teljes áron nem hiszem akkor már inkább a gél hatású Lovely lakkok.

Ti milyen körömdíszítő technikákat alkalmaztok?

http://www.bloglovin.com/blog/5622351/bizsumania

You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook