X-masTime I Mennyei Alverde testvajak

november 15, 2013

Nem szándékoztam még Karácsony ihlette bejegyzést írni, a hangulat sem ragadott még magával, és az időjárás sem utal arra hogy hamarosan fehérbe borulna minden. Viszont olyan szuper terméket találtam, hogy mindenképp megszerettem volna osztani veletek, hogy akinek megtetszik még idejében beszerezhesse. 
 A minap a dm-ben a tengernyi karácsonyi ajándékcsomag hegyek közt akadtam rá erre mennyei finomságra. Igen, finomság mert legszívesebben beleharapnék... Az Alverde új, Karácsonyi kiadású testvajairól beszélek, ami esetemben biztosan nem tart ki az Ünnepekig mert mióta megvan napjában háromszor is használom. Én, akinek a napi hidratálás igencsak nehezére esik.
3x50ml különböző ízű... akarom mondani illatú testvajat csomagoltak össze: vanília és fahéj, áfonya és csokoládé valamint sült alma illatban 899,-ft áron. Az én kedvencem a sült alma, a leggyengébb láncszem a fahéj nem rajongók  különösebben a fahéj illatáért, bizonyára ezért.



 Ami az állagát illeti -bár leszögezem nem volt még testvajam - szerintem egyszerű testápoló, krémes állag és nem vaj de ez mit sem számít ha az illatok kárpótolnak?! A kis csomagolás miatt egyrészt praktikus mert nem foglal sok helyet a  neszesszerben, másrészt kizárt hogy "megcsömörlök"  a sült almától mert már így is vészesen fogy (!) :)
 Ajánlom figyelmetekbe Karácsonyi ajándék alternatívaként, de figyelem: ha ajándéknak szánod tilos megszagolni, mert nagy esély van rá,  hogy akkor megtartod magadnak! Velem legalább is ez történt.


You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Megszerettem volna venni én is! Először a nagysága döbbentett meg mert irtó picik! Utana a sült alma szaga volt nekem borzasztó... Szerintem nem ér ez 900ft-ot! :S persze ízlések és pofonok, örülök hogy neked tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami a mennyiséget illeti, valóban nem vitték túlzásba. Az illatuk nekem bejön, leszámítva a fahéjas-vaníliásat.

      Törlés
  2. Hű, ezt én is kinéztem magamnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajándékötletnek (is) tökéletes, én annak szántam de végül megtartottam magamnak!! :D

      Törlés
  3. Óóóó, ezt nekem is ki kell próbálnom, és ajándéknak is tényleg jó ötlet :-)

    VálaszTörlés

Facebook