Képmix │ December /Újévi üdvözlet

december 31, 2013

Az utolsó képes összefoglaló is elkészült az év utolsó napján, most tűnt csak fel hogy a tesztes bejegyzések mellett ezeket szeretem a legjobban szerkeszteni és írni. A "Jé, tényleg ez is történt velem!" típusú felhördülések nem ritkák a képek szerkesztésekor. 
Ugyanakkor nem tudom van e értelme most hogy Instagramra napjában akár többször is felkerülnek képek a napjaimról ami akár a blog oldalsávjában is követhető annak aki esetleg kíváncsi rá?!
Szerintetek maradjanak ezek a személyesebb, "mi történt a hónapban" képgyűjtemények vagy legyen ez az utolsó? 

 A december a vizsgaidőszakra hangolódásról két vizsgáról, shoppingolásról és az ünnepi készülődésről  szólt bizonyára nem vagyok egyedül ezzel. Lehet hogy a szokatlanul enyhe (mondhatni már már meleg) időjárás miatt de a karácsonyi feeling idén  nem igazán csapott meg. Szentestét ugyan meghitten családi körben társasozva töltöttük (sőt, még énekeltünk is, ami fura (!) :) de  karácsony két napján kutyát sétáltattunk, nádat vágtunk, tavat töltöttünk szóval ezerrel folyt a kerti munka, nem tespedtünk a tv előtt ülve :)

Személy szerint a december a henyélésről szólt, januárban jönnek a húzós dolgok minden téren, már előre félek tőlük. Szegény januárt egyébként is utálom ( a leárazásokon kívül semmi jó nincs benne) valahogy olyan sivár és lehangoló és most se remélek jobbakat. 


Egészségben, boldogságban és sikerekben gazdag új évet kívánok minden Olvasónak!
 Teljesüljön minden álmunk 2014-ben!!!


ÉTELEK A HÓNAPBAN



SELFIE



KARÁCSONYRA HANGOLÓDÁS



ÉJSZAKAI TANULÁSOK& EGY KÁVÉ VIZSGA ELŐTT



KARÁCSONY NÁLUNK



HÉTKÖZNAPOK I.



 HÉTKÖZNAPOK 2.

You Might Also Like

7 hozzászólás

  1. Boldog Új Évet Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem nézegetni az ilyen típusú képeket, szóval szerintem maradhatnak! :)
    Nekem se volt karácsonyi hangulatom, engem nagyon lehangol, hogy nincs hó :(

    Boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Nektek is Boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. A karácsonyi hangulat idén nálam is elmaradt. :(
    Személy szerint szeretem ezeket a bejegyzéseket,szóval szerintem maradhatnak! :) (Rettegek a január és februártól...)
    Boldog Új Évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Januárban az elmúlt pár évben mindig csak rossz történt velem, emiatt parázok ennyire ettől a hónaptól. De már 3.-a van, hamarosan el is telik :D A február meg csak 28 napos :)
      Boldog Új Évet neked is Bogi!

      Törlés

Facebook