Kedvencek │ December '13

január 01, 2014

Sok értelme nem lenne a 2013 KEDVENCEI-ről  írt bejegyzésnek esetemben,  mert talán 3 termék ha elnyerte volna ezt a címet. A Kallos Placenta hajpakolás és  az Eveline Hydra Expert Micelláris folyadék mindenképp az 'ÉV TERMÉKEI', egyéb termékekről azonban  nem  tudok  rébuszokban beszélni. Ez a két, megjegyzem nem épp luxus (ár)kategóriás termék viszont annyira de annyira bevált, alacsony áruk ellenére is annyira hatékonyak voltak  egész évben hogy vitathatatlanul kiérdemlik ezt a  címet. 
De ennyi elég is az év termékeiről és térjünk rá a  decemberi favoritokra hisz az lenne ennek az írásnak a témája és  érdekesebb is már csak az újonnan vásárolt termékek miatt  is:

 


PANTENE AQUA LIGHT TÁPLÁLÓ HAJSPRAY November végén került hozzám elkeseredésemben, hogy az akkor használt argánolajos balzsam egyáltalán nem puhítja és teszi selymessé a hajam ahogy azt a fentebb említett Kallos krém teszi. A hajformázás okozta károsodások ellen véd hivatalosan, de mostanában nem formázom gyakran a frizkóm így erről nincsenek tapasztalatok... Törölköző száraz hajra fújom, jócskán. Amellett hogy könnyebb kifésülni tőle a hajam az isteni illata miatt szeretem leginkább és mert egyáltalán nem nehezíti el a hajam.

BALEA CHAI TEA TESTÁPOLÓ KRÉM  Decemberi újdonság volt amire egyértelműen a fém tégelye hívta fel a figyelmemet az üzletben. Karakteres illata miatt Krémmánián megosztó vélemények keringenek róla, én azok közé tartozom akiknek bejön ez az édeskés semmihez sem hasonlítható illat.

GINO TOSSI: JE'DORA nevezetű "világhírű" illatát egy impulzív, meggondolatlan vásárlás eredményeként tartom számon :) Tetszik az illat ami  meglehetősen sokáig érződik. Tipikus hétköznapra való amikor a drágább, különlegesebb illatok helyett megelégedek egy butított változattal is.

ESSENCE MYBASE BŐRTÖKÉLETESÍTŐ SMINKALAP Tavasszal vettem akkor használtam ugyan pár alkalommal  highlighterként de tipikusan az a "plusz egy réteg felesleges kence az arcomra" kategóriának tartottam. Aztán jött a nyár és kiemelőnek nem éreztem szükségét. Az év utolsó hónapjában újra felfedeztem magamnak és bár most se érzem nagy hasznát a Max FActor  Facefinity alapozóval összedolgozva tetszik a végeredmény és az így kapott állag is. 

RIMMEL EXTRA SUPER LASH szempillaspirál Ősszel már írtam többek közt róla is, nem csak decemberben hanem egész ősszel szinte csak őt használtam a mindennapokban. A tesztet róla itt olvashatjátok. 

L'OCCITANE KÉZKRÉM SZÁRAZ BŐRRE Igaz ,hogy csak minta de egyből belopta magát a szívembe. A 10ml kiszerelés ellenére meglepő  hogy ilyen sok alkalomra elegendő.  Az illata a gyerekkoromat idézi - valószínűleg a baba krémek illata miatt - nagyon kellemes viszont kicsit nehezen felszívódó emiatt csak közvetlen lefekvés előtt használom.

CATRICE LONGLASTING VÍZÁLLÓ SZEMCERUZA ( 070 BLUE BERRYMORE) Smink terén a december lényegében alapozóból, színtelen ajakápolóból és az ezzel ceruzával készített tusvonalból állt. Magam sem értem minek köszönhető de ezzel a cerkával mintha könnyebb lenne tusvonalat húznom. Nem tudom varázsceruzáról lévén szó vagy egyszerűen csak rutinosabb lettem de az biztos hogy az elmúlt hónapban szinte csak ezt a ceruzát használtam például ennél a sminknél!


Picúrkát megújult a blog külseje ha észrevettétek:  hirtelen felindulásból és következetesség mentesen, azt sem tudni meddig marad így és hogy egyáltalán tetszik e de most így marad egy darabig. Remélem nincs semmi zavaró az újítások közt, ha mégis kérlek írjátok meg és meglátom mit tehetek.

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Jó lett az új külső! :-)
    A Catrice ceruza felkeltette az érdeklődésem, azt hiszem megnézem majd közelebbről az üzletben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik az új külső!
      A ceruza kifutótermék, ha jól tudom szóval a akciós állványokon keresgélj!!

      Törlés
  2. A Rimmel spirált én vízálló verzióban használom. :) A My Base nekem highlighterként bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt rossz highlighterként szerintem sem, de most jobban tetszik az alapozóba keverve :)

      Törlés

Facebook