Piece of me #2

december 10, 2013


Kértétek, hogy mutassam meg felvéve  is az új sapit, hát tessék!! A sapi hordásban az a legjobb, hogy tök mindegy mekkora káosz van alatta nem látja senki, persze egész nap nem lehet az ember sapkában főleg egy irodában de a hétvégi bevásárlás megejthető így :)
A sapesz anyagában egyezik az extra puha körsálammal csak a színük nem passzol de szerintem így se rossz. A képek valamiért szürkének mutatják, de valójában halovány drapp és béléses szóval idén télen biztos nem fog fázni a buksim. Néhány indulás előtti selfie-vel szolgálhatok, ugyanis mióta megvettem indulás előtt  szinte mindig lefényképezem magam bizonyítandó az utókornak hogy egyszer nekem is volt egy sapkám ami majd'hogy nem jól is állt...










Mit gondoltok, vállalható?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Szerintem nagyon jól áll, aranyos vagy benne. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jól áll, tiszta cuki vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom az ilyen kötött sapikat, nagyon cuki! Szerintem nem baj, ha nem illik össze a sállal, nekem idén pink sapim és sötétkék sálam van :D

    VálaszTörlés
  4. Dejó' hogy nem csak én gondolom hogy vállalható a kinézetem ebben sapiban hanem Ti is!:D
    Köszi lányok!!!

    VálaszTörlés

Facebook