Kedvencek│ 14' Január

január 31, 2014


Olyan érzésem van mintha ezer éve lett volna "kedvenc" bejegyzés...mondjuk a januárt mindig is hosszabbnak és kínkeservesebbnek éltem meg mint bármelyik másik hónapot. Sebaj, túl vagyunk rajta! Így a hónap utolsó napján itt vagyok az aktuális kedvencekkel.
Egyébként rájöttem, hogy az én olvasatomban a kedvenc termék  inkább azt jelenti hogy miket használtam abban a hónapban a legtöbbször még ha nem is csúcsszuper termékről van szó és nem vagyok 100%-ig elégedett velük
A bejegyzés főszereplői a már elfeledett és most újra elővett,  vagy karácsonyra kapott termékek közül kerültek ki. Az egyszerű (de nagyszerű) tusvonal mellett a hónap második felében a villámgyors "szemzugbaegykisvilágoskívülremegegykissötétsatíréskész" rituálét követtem majd' minden nap, emiatt  összesen csak három sminkszer nyerte el a kedvenceknek járó díjat ebben a hónapban.  Két random dolog is bekerült a többi pedig testápolási kategória, lássuk:

Essence makeup to match  bőrszínhez igazodó alapozóját (20 medium) nyár vége felé minden nap használtam mert nem zsírosított és kellően egységesítette az arcbőröm. Később már kevésnek éreztem és valami "táplálóbbnak" éreztem szükségét de most újra elővettem hogy a maradékot a Max Factor Facefinity illetve az újonnan vett Essence bb krémjével mixelve elhasználjam. Mindkettővel jól működik, sajnálom is hogy pár napon belül kiürül. 
Ebben a haul posztban mutattam már a Herbal Garden nappalra és éjszakára is használható szemkörnyékápolóját amit őszintén szólva fogalmam sincs lehet e kapni a drogériákban mert ezt a példányt női higiéniás termék mellé kaptam ajándékba. Én még nem hallottam a márkáról és igazából nem is nagy durranás de mivel eddig a szemkörnyék ápolásáról nem gondoskodtam különösebben most ezzel pótolom. Nem tervezek róla külön bejegyzést írni - egyenlőre legalább is - mert elég jellegtelen, semmilyen krémnek gondolom az eddigiek alapján.

 

Nivea dry comfort izzadásgátló krémdezodorról még tavaly nyáron készítettem tesztbejegyzést, azóta kisebb kihagyásokkal használom mert tipikusan olyan termék amihez ha hozzá szokik a bőröm veszít a hatékonyságából. Kis kiszerelés ellenére (75ml) még mindig bírja és bár nem túl praktikus a csomagolás nekem nagy kedvencem, az egyik legjobb izzadásgátló. A véleményem róla nem változott, továbbra is elégedett vagyok vele, legszívesebben újravenném de annak idején a Müllerben kedvezményes áron szereztem be - valószínűleg kifutótermék lehetett?!.
Hajápolásról nem sok szó esik a blogon mert a hajápolási  rutinom még nem elég kiforrott, nincsenek bevált termékek (kivéve a Kallos placentás hajpakolás amiről azért szoktam áradozni). A Pantene termékkel azért úgy ahogy elégedett szoktam lenni mert amellett hogy nagyon kellemes illatúak általában segítenek is töredezett hajvégeimen. Most épp a Pantene Aqua Light termékcsalád pillekönnyű tápláló hajspray-t próbálgatom /mit próbálgatom, lassan el is fogyasztom!/ Egy tesztet megér, úgy hogy hamarosan ezzel jövök.
Decemberben tettem szert J'edor illatra a Gino Tossi márkától - a parfüm megnevezés ez esetben kissé erős lenne :) - aki gyakran megfordul Euro Market-ben az biztosan találkozott már azzal a számtalan parfüm-koppintással amiket ez a márka gyárt. 290ft-ért is lehet kapni és hát olyanok is! Ezt a példányt én mondjuk szeretem, nagyon édes illat de még épp nem esik át a ló túl oldalára, az üveg felénél tartok lévén hogy nem tartós illat sokszor és sokat használtam decemberben és januárban is.
Essence Extra Lasting matt szájfény teszt formájában nemrég szerepelt itt, a véleményem változatlan, kissé szárít ugyan de a különleges matt végeredmény kárpótol.
Réges-régi Essence 'Smokey eye' szett (02 punk vibe) is helyett kapott, a bevezetőben említett smink rituálém tagja volt január második felében. A két árnyalat közül a préselt, arany mikrocsillámokat tartalmazót használtam csak, a duó krémesebb barnájával nem tudok mit kezdeni. A csillám szinte észrevehetetlen ezért egy snassz hétköznapi sminknek abszolút megfelelt. Nem a legtartósabb szín, bázis nélkül nem biztos hogy kibírna egy teljes napot. 
A két random dolog pedig a szegecses válltáska amit éjjel-nappal hordtam -annak ellenére hogy ennél jóval nagyobb táskához vagyok szokva -  egészen addig míg nem vettem az álomtáskát amit meg is mutattam a "mi van a táskámban" bejegyzésben. A másik pedig a fehér-arany karórám amit a legutóbbi ebay szerzemények közt mutattam.



You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Az essence smokey eye szett nekem is megvan. :) Szeretem azt a barna színt. Ha sötétebb a hajam, akkor a krémes tust én használom a szemöldökömre is, egy külföldi youtube gurunál láttam. Valamint alapnak sem rossz barna vagy bronz színek alá. :)

    VálaszTörlés

Facebook