Képmix I Január

február 07, 2014

         
A végeláthatatlannak tűnő januárnak egyszer csak mégis vége lett,  alig vártam már. Minden ilyen  havi összefoglalónál azt érzem hogy hogy elszaladt a hónap, kivéve a januárok azok valahogy kínosan lassan és vontatottan telnek. 
Kétségtelen a januárban a  legeslegjobb dolog a barátnőm kisfiának születése volt január 20.-án, 3660g és 57cm-vel. <3 Sikerült a legnehezebb vizsgám nagy sokára, jártam Pesten és nem tévedtem el, időben sikerült felérni vizsgázni de a fővárost most sem sikerült megszeretnem. Január hónapban rám talált egy új szerelem, egy mutatós irattáska képében. Életem első orchideáját is beszereztem - és jelentem egyenlőre elég jól bírja mellettem. Elstartolt  a 2014-es Eurovíziós dalfesztivál  hazai válogatója is 2014-es, több dal is tetszik de arra hogy méltóképp képviselje az országot csak a Fool Moon versenydalát tudom elképzelni. Épp mikor Pesten jártam végre valahára a hó is leesett így RR edzés helyett/mellett hólapátolással a kardio is le volt tudva :) A hajam lávavörösre festettem, a szemüveget kontaktlencsére cseréltem 2014 első hónapjában. Megtaláltam végre a elképzelésemnek megfelelő tükröt a folyósora az OBI-ban és a leárazásoknak köszönhetően jó sok pénzt szórtam el sminkszerekre és bizsukra. Sminkben nem igazán erőltettem meg magam, reggelente mire sikerült elfednem a karikás szemeimet már nem maradt időm se kedvem színes sminket készíteni, elég egyhangúra sikeredett emiatt a sminkem.
Ezekről és a hétköznapi pillanatokból mutatom a képes összefoglalót:



















You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook