Piece of me #3. I Mai napom

február 04, 2014


Gyors jelentés máról:) Ma volt az utolsó vizsgám, az eredmény még várat magára de igazából már úgy vagyok vele hogy bármi lesz, úgy lesz! Nem volt kedvem - és mert a mai azok közé a vizsgák közé tartozott, ahol  könnyedebb dresscode is elfogadott - és nem is volt muszáj kiöltözni ezért egy nagyon laza méregzöld felső és farmer öltözet mellett döntöttem amihez egy  nagyobbacska fülbevalót és vörös körmöket párosítottam. 
Ami fura, hogy a kevés alvás alig látszik az arcomon pedig csak alapozó, korrektor, bronzosító és spirál került az arcomra, ma még a szememet se volt kedvem kifesteni. Napok óta azt hallom, hogy országszerte milyen zimankós, zord az időjárás ehhez képest itt nálunk - és a napfény városában Szegeden- szépen sütött ma is nap, annyira hogy még a napszemüveget is elő kellett kapnom.  Hazaérve egy kis Marie Claire kikapcsolódásként - ha még nem jojózna eléggé a szemem - rajta az aktuális körömlakkal. (Essence colur&go,  114 fame fatale) A jobb alsó sarokban az új hajszínemet is sikerült viszonylag élethűen lekapni, néhány hajmosást követően a Syoss Styliss Selection hajfesték  világos lávavöröse  (8-4) nagyjából így néz ki.


Ne feledjétek az aktuális  nyereményjátékot amire február 19.-ig tudtok jelentkezni az oldalsávban vagy a lenti képre kattintva!

http://bizsumania.blogspot.hu/2014/01/nyeremenyjatek-csak-ugy.html
JELENTKEZEM

 

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. tetszett ez a bejegyzés : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó!:) Én is élveztem szerkeszteni, szóval lehet sűrűbben lesznek ilyenek

      Törlés

Facebook