Pénztárcakímélő szerzemények (haul)

február 09, 2014


Múlt hétvégén és tegnap is családostól bevetettem magam szegedi és békéscsabai leárazások forgatagába, hogy még egyszer neki fussak azoknak a hihetetlen akcióknak amikről  bár mindenki beszél/ír  én mégse láttam őket sehol eddig. Az előző haul bejegyzés valamikor január közepén lehetett, valószínű azért nem volt híre hamva se a "hülyének is megéri" leárazásoknak. Így február elején azért már láttam egy-két jónak tűnő ajánlatot (még ha nem is vettem meg mindet) például ugyebár a Six és I am bizsuk szenzációs háromszáz forintos kínálatát vagy a Bershka klasszikus blézereit, jeggings-ket. A New Yorker-ben is egész mutatós kabátokat lehet kapni 6000ft.-ért (ha a minőségbeli elvárásaik felett egy vásárlás erejéig szemet hunyunk) és C&A üzletekben se lehetetlen kihívás mostanság- az ékszereken kívül - valós akciókra bukkanni.

Az első képen láthatjátok, hogy a bizsuknak most sem tudtam ellenállni, ezek a szépségek még korábbról származnak. Épp akkor jártam a c&a-ban amikor a átárazták őket így még szinte teli állványról csemegézhettem 300ft-ért.

 

A héten a szükséges drogériás termékeket is beszereztem. A legfontosabb és amit még sosem vettem ezidáig az a kontaktlencse ápolófolyadék volt, most kedvezményes áron 360ml-s kiszerelésbe botlottam a Rossmann sajátjából, remélem beválik. Tegnap benéztem a Müllerbe is de nem igazán találtam semmi érdekeset, így maradtam a bevált Garnier Fructis Grapfruit Tonic sampont normál és fakó hajra amit nyáron próbáltam először és akkor nagyon hatékonynak bizonyult a zsírosodásra hajlamos hajtöveim ellen. Babylove nedves törlőkendőt (30db), szemhéjfesték lemosásra szoktam használni, nem ragaszkodom ehhez a márkához mégis valahogy mindig ennél kötök ki, talán ár-érték (és mennyiség) arányában ez a legkedvezőbb. Két kört futottam a mini kiszerelésű kézfertőtlenítőért; első körben ugyanis sikerült az BradoLife Sensitive aloe vera&zöld tea mini tusfürdőjét sikerült leemelni a pénztár melletti állványról és csak itthon esett le, hogy ez bizony nem kézfertőtlenítő. Aztán persze beszereztem az Isana fertőtlenítőjét, a Rossmann márkája egyébként is jobban szuperál nálam, nem olyan erőteljes az illata.



 Ruhaügyileg is bővült a készlet február első heteiben; a c&a-ból egy vékonyabb kék-fekete mintás körsálra sikerült szert tenni. Nagyon jó vásárt csináltam, mert bárhol nézegettem ehhez hasonlót mind 1500-3000ft körüli áron láttam, ezt pedig 560ft-ért vettem. A méregzöld vékony felsőt ( a képen a hátulja látszik)  és a bordó tunika szerűséget a New Yorkerben találtam mindkettő Amisu márka. Az itt kapható ruhák minőségével egyáltalán nem vagyok megelégedve - ezért sem vagyok hajlandó teljes áron vásárolni itt - a zöld felsőért 1500ft, a bordóért pedig 3000ft-ot fizettem,  talán ennyiért megérték az árukat. Már csak azért is mert mindkettő XS/S méretezésű én meg inkább M méret vagyok, dob egy picit az önbizalmamon hogy kisebb méret is jó rám :D

 




 Az utolsó két ruha turis szerzemény általában külön bejegyzésben mutatom meg a secondhand cuccokat de mostanában ezeken kívül nem vásároltam semmit. Az kötött kapucnis kardigán (Mantaruy) színe fogott meg igazán, valószínűleg újonnan nem vennék ilyet mert nem az én színvilágom, kevésbé tudom elképzelni magamon de egy próbát megér mert a basic fekete hosszú ujjúval (NewLook) együtt 650ft-ot fizettem érte.

 
 A képek minőségéért bocsánatot kérek, többszöri fényképezésre csak ennyit tudtam kihozni a képekből!







You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. A Rossmann kontaktlencse folyadékát én is használom, elég jó. Ezelőtt a Müllerből vettem, de azt nem szerettem, hamar kiszáradt mindig a lencsém tőle.
    A C&A-ban én is vettem pár bizsut, szerencsére még tele volt az állvány, amikor vásárolni indultam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem beválik ez kontaktlencse oldalt, jobb lenne a gyártó által javasoltat ( utána se jártam mennyibe kerülne az, mert a próbalencse szetthez kapta) de macerásabb a optikába mennem csak ezért. "Sajnos" mikor én jártam a c&a-ban akkor is tele volt az állvány, így sikerült ennyi mindent levadászni :)

      Törlés
  2. Jó cuccokat vettel, főleg a zöld felső tetszik :) ezt a kontaklencse folyadekot en is hasznaltam már és nekem pont olyan, mint a többi, pedig mar elég sok félét kipróbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, már hogy nincs különbség a gyártó által ajánlott és a drogériás között, így most már tuti hogy jó vásárt csináltam :)

      Törlés
  3. Ó, nem is tudtam, hogy drogériában is árulnak "lencselötyit". Eszembe sem jutott ott keresni, pedig mindig húztam a számat, mert az optikában arany áron adják. (Bár nem írtad, mennyibe került, de az optikásnál már drágább nem lehet :D) Szóval köszi a tippet, mivel már írták itt páran, hogy bevált, legközelebb én is inkább Rossmannban veszek (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg az optikusnál kapható árát nem tudom, csak sejtem hogy ennél biztosan drágább :) Ez 360ml-s és 1190ft volt, de van kisebb kiszerelés 100ml 500ft.

      Törlés

Facebook