Ötlet-S I Kézzel készített szerelmes apróságok

február 10, 2014


 Közeleg a Szerelmesek napja, Valentin nap alkalmából  sokkal jobban szeretek saját kezűleg készített mütyürkéket ajándékozni ha egyáltalán ajándékozunk egymásnak párommal, mert egyikünk se tulajdonít február 14. napjának olyan hatalmas jelentőséget. Általában az év többi napján is szeretjük egymást és ezt ki is nyilvánítjuk egymás felé. (kivéve mikor épp mosolyszünet van :D
A világhálón  kutakodva  találtam néhány jópofa szerelmes ajándék tippet, dekorációs ötleteket és édességet. Pár évvel ezelőtt Nortól kaptam  egy "kuponfüzetecskét" (lásd mint az első képen) szülinapomra amiben mindenféle házimunka és egyéb cukiságok voltak felírva amiket csak fel kellett mutatnom ha nagyon nem volt kedvem például mosogatni vagy hasonlók.
 Idén úgy gondoltam én készítek  neki ilyesmit.
A szívecskés muffin formával zsírkrétából készített színes szívecskéket is süthetünk ha az édességet  az újévi fogadalmak miatt inkább kihagynánk :)



KÉZZEL KÉSZÍTETT AJÁNDÉKÖTLETEK



 


 A HANGULAT KEDVÉÉRT







 SZERELMES ÉTKEK


Képek forrása: Pinterest, google

Ti megünneplitek idén a Valentin napot?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. a szívecskés teafiltert meg fogom csinálni *-* nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is cuki, de a tojásos megoldás se rossz!:)

      Törlés
  2. Nagyon jó ötletek :) Én azt hiszem maradok a szokásos csokikészitésnél :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezeket, nagyon jó képeket válogattál össze :)
    Én már tavaly megcsináltam a 3D-s képeslapot (love-os) nagyon imádtam. Ja, meg a párom is :D

    VálaszTörlés

Facebook