Sóvárgások I Avon, Oriflame 2014/03. katalógusaiból

február 23, 2014


Idén először lapoztam át az Avon és Oriflame katalógusait, kár volt. Rengeteg szépet láttam benne de az elmúlt hetekben többet költöttem  a leárazásoknak köszönhetően - és sajnos becsúszott nem kevés olyan dolog is amire igazából nem is vágytam - így eldöntöttem, hogy most egy kis pihenőt iktatok be és nem vásárolok "haszontalan dolgokat" egy ideig. 
De ne aggódjatok, van még zsákmány amit nem mutattam, szóval  a szerzeményes bejegyzések sem maradnak el! Addig is amíg hatályban van a 'Nobuyweeks' projekt nekem csak a sóvárgás marad: 

AVON 2104/3 KAMPÁNYKATALÓGUS KÍNÁLATÁBÓL


Már a katalógus borítóján felfigyeltem Ördög Nóri "új illatára", a Femme nevet viselő parfümre (50 ml) illetve a testápoló-spray párosra.  Az első illatosított oldal pedig végérvényesen magával ragadott. Körte, magnólia és borostyánfa jegyek dominálnak. Egy régi-régi Nike illatra emlékeztet amit még valamikor gimis éveimben kaptam, de azóta már nem kapni. Ó, azok a régi szép idők!    3799,-

Úgy tűnik ezen a tavaszon a szűzies és tini szerelmeket idéző  illatok kerülnek előtérbe nálam, hasonló szép emlékeket idézett fel bennem a Love kölni (50ml) Illatjegyei közt napsütötte narancs, rózsaszirmok és vanília szerepel.    1999,-

Hónap óta keresem a megfelelő szemöldökformázót nem vagyok biztos benne, hogy az Avon  szemöldökformázó készlete (2.5g) a legmegfelelőbb számomra. Mindenesetre kíváncsivá tett ez a párosítás.     1299,-

Anew vonalról nagyon sok jót hallani főleg az idősebb korosztály számára kifejlesztett ránctalanító krémek és szérumok népszerűek.  Anew Vitale termékcsalád viszont fiatal bőrre, 25+ korosztálynak kifejlesztett nappali, éjszakai és azt hiszem szemkörnyékápolóval is rendelkezik illetve a Anew Vitale bb krémmel  (30ml) amit kinézetem magamnak.  20 SPF UVA/UVB- szűrővel segít hogy üde és ragyogó arcbőrt varázsolhassunk magunknak. E mellett "ráncba szedi" a ráncokat és csökkenti a pórusok méretét. Ez az a tulajdonsága ami miatt felkerült a kívánságlistámra.    1999,-

Láttam egy videót ahol a kontúrozást nem por állagú termékkel hanem géllel készítették és sokkal természetesebbnek hatott. A videóból persze az is feltűnt, hogy a technika elsajátítása nem egyszerű feladat és nem az a tipikus reggeli gyors smink, de akkor is nekem kell egy ilyen! A mostani katalógusban meg is találtam Glow barnító gél  (30ml) néven féláron. Mondjuk az árnyalat lutri, fogalmam sincs mégis milyen tónusú lehet?!      999,-



Még mindig az Avon katalógusnál maradva  a legnagyobb fejtörést a planet spa Luxuriously Refining szemkörnyékápoló gélje ( 15ml) okozza, amire Fanni bejegyzése nyomán figyeltem fel. Fanni extra pozitív véleménye késztetett arra, hogy kicsit jobban utána járjak. Rákerestem Krémmánián.... kevés ilyen ellentmondásos termékről olvastam mint ez a kaviáros szemkörnyékápoló (!) Egyesek szerint frissíti a bőrt és a fekete karikákra is jótékonyan hat, gyorsan beszívódik emiatt smink alá is felvihető. A többség viszont az ellenkezőjét állítja, sőt bőrkiütésekről szóló véleményeket is olvasni jócskán. Ezek után merje az ember megrendelni?!:) Szóval még morfondírozok rajta, mire letelik a vásárlás stop talán sikerül eldönteni kell e ez nekem :)  599,- (ha más terméket is rendelsz a katalógusból)

SkinDisiac csillámló testápoló olajspray (150ml) egy újdonság, olyan illattal amit vagy nagyon szeret az ember vagy nagyon nem. Én az előbbiek táborába tartozom, különleges kicsit távol-keleti illat passiogyümölccsel ami állítólag afrodiziákumként sem utolsó :) Az olajos érzésért nem rajongók ugyan, de ezt az érzéki olajos mámort azért szívesen kipróbálnám   899,-

Praktikus, kompakt és pont nekem való színeket tartalmaz ez a mini sminkpaletta, 4 szemhéjpúdert, 4 szájfény árnyalatot és kétféle pirosítót, applikátorral és tükörrel. Kíváncsi lennék hogy a valóságban is ilyen megnyerő a külseje. Lényege lényeg; szorítanék helyet neki  a legkisebb táskámba is.   2499,-

 Még egy planet spa termék, a Heavenly Hydration arcmaszk (75ml) , hidratál és regenerál. 6 különböző arcmaszk kapható, nem hiszem hogy hatalmas különbségek lennének közöttük, de én ezt választanám. Van köztük simító és hidratáló, revitalizáló és hidratáló, tisztító és simító és az előzőekben említett kétes hírnevű kaviáros lehúzható arcmaszk is.   699,-

ORIFLAME  2014/3. KATALÓGUS KÍNÁLATÁBÓL




Az Oriflame katalógust is átfésültem,  de csak három termékre lennék igazán kíváncsi. A leginkább a Very Me Soft szemkontúrceruzáit (2g) próbálgatnám. Krémesen puha textúrát ígérnek és E vitamint ami lágyan siklik a szemhéjon. Jól hangzik!! Három árnyalatban kapható: kék, fekete és hamu szürke. Nagy kérdőjel, hogy vajon hegyezhető, automata vagy csak annyi ami a képen látható. Gyanítom az utóbbi a helyes megoldás, de jöhet mindhárom árnyalatban.   799,-

A katalógus hátoldalán lévő finom barack illatú Essentials radírozó arclemosó (100ml) és nappali krémet ( 75ml) is elfogadnám de valószínű hogy az arcbőröm nem tolerálná az erős illatokat de esküszöm az illata miatt bevállalnám.   499,-

A Pure nature termékcsaládot annál inkább kedveli a bőröm annak ellenére, hogy kifejezetten szárító hatása van - pattanásleszárító tulajdonsága miatt - csak áradozni tudok róla.  Nálam a kétfázisú tea fa és rozmaring stift van készleten ami hatékonyan és gyorsan leszárítja a nem kívánt pattanást és hosszabb ideig használva a fehér grízekkel is megküzd. Ráadásul most 1 áráért 2 terméket kaphatunk a pattanáskezelő ecsetelőt (14ml)  és az arckrémet (75ml) . Az ecsetelőt korábban már próbáltam, nekem jobban bejött  mint a most használt stift-es kiszerelés, sokkal koncentráltabb és durvábban szárít nagyon cool. De több fajta pure nature termékre is vonatkozik  a kettőt vihet egyet fizet akció; acai-bogyó és gránátalma, fekete áfonya-levendula változatok is. 


AVON 2014/3 kampánykatalógus elérhető itt.
ORIFLAME 2014/03 kampánykatalógus elérhető itt.




Nektek meg van ezek közül valamelyik termék? 
Mik a tapasztalatok?





You Might Also Like

13 hozzászólás

  1. A rozmaringos arckrémet és a barackosok közül az arcradírozót rendeltem meg, már várom, hogy kézhez kapjam őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jók lesznek, a rozmaringos krém biztosan! :)

      Törlés
  2. Ahogy a blogomon olvastad, a radírozót én is megvásároltam. Egyébként nem túl erős az illata.
    A teafás családból én már használtam termékeket és csak ajánlani tudom. Megvan nekem a krém, egy olaj és egy szappan. A krém nekem nyárra jó, mert kevésbé hidratál, viszont nagyon jól frissítette és tonizálta is a bőrömet. Télen azonban nem volt elég a hidratáló hatása, úgyhogy beújítottam. Még van benne, úgyhogy majd tavasszal-nyáron elhasználom.
    Egyébként ezt a szettet meg szerettem volna rendelni az egyik vásárlómnak, és már nem volt belőle. Úgy látszik annyira bejött az embereknek, hogy már a katalógus elején elkapkodták. Ha mégis szeretnél rendelni, akkor mondd meg a szépségtanácsadódnak, hogy rendelje meg, a termék backorderbe kerül, és bármikor is lesz újra raktáron, ugyanazon az áron tudja neked megrendelni, amelyiken eredetileg akartad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A teafa családból nekem a stift van meg és szeretem!
      Jó hogy írod ezt a backorder vásárlást, nem tudtam hogy ilyet is lehet!!

      Törlés
  3. A Love parfümöt megrendeltem, nekem tetszik az illata, de sajnos egyáltalán nem tartós :/ A bb krém szerintem egészen jó, már elhasználtam egy tubust, tervezem az újravásárlását. A szemöldökformázó készlet pedig szerintem nagyon szupi :) Nekem ez az első igazi szemöldökformázóm, és nagyon passzol a szín, meg a wax része is bejön :)

    VálaszTörlés
  4. A teafás rollon annyira jó! A krémmel viszont csínján kell bánjak, bár a hidratáló hatása nekem elég télre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan?! Azt gondolnám mivel a teafa alapvetően szárít, hogy a krém sem hidratálhat túlzottan.

      Törlés
  5. A teafa rozmaringos arckrém a legjobb a pattanásos bőrre, amit eddig próbáltam, egyszerűen imádom! Régebben használtam, hibátlan volt az arcom, de tényleg! Aztán én hülye kísérletezgettem mással és nyár végére olyan pattanásaim lettek és annyi, mint még soha. Aztán beugrott ez a csodakrém, megrendeltem, ősz eleje óta használom is, minden nap és most megint nagyon szép a bőröm :) Az ecsetelő viszont nálam megbukott. Pár éve nagyon jó volt, aztán mindig változtattak rajta, a kinézetén, de szerintem az összetevők is változhattak, mert már egyáltalán nem olyan, mint régen :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.youtube.com/watch?v=-L5y8Y7yErA

      Ebben a sminkvideóban Dalma (Csipkelány) az Avonos bronzosító gélt használja, itt láthatod milyen árnyalatú :)

      Törlés
    2. Ó, szomorúan olvasom hogy az ecsetelős változat összetevőin az évek során változtattak. Nekem se mostanában volt, kb. 8 éve. Szerintem annak idején akkor ugyanazt szerethettük! :)
      Köszi a linket! Pedig Dalma összes videóját megnézem, de erre a barnító gélre nem emlékeztem:)

      Törlés
  6. A szemöldökformázót nem rég kaptam kézhez. Barátkozunk, egyelőre nagyon tetszik! És az Oriflame-től nekem az acai-bogyó és gránátalmás hidratáló krém van meg. Nagyon szeretem,isteni az illata, könnyen beszívódik, semmi zsiros érzet. Egy negatívuma van, sajnos nem tartalmaz SPF-et...ezért szerintem passzolni fogom...

    VálaszTörlés
  7. Nem akarlak a mélybe taszítani, de a Femme-nak isteni illata van :D A csillámló testápoló nyárra tökéletes, nekem tavalyi kiadás van meg, de az illata ugyan az az isteni gyümölcsös illat. A BB krémet is csak ajánlani tudom, csak le kell púderezni kicsit, de az én bőröm imádja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illatosított oldal már kilyukad annyit dörzsöltem XD És mennyire tartós, nem fűzök nagy reményeket a tartósságához de ha még hosszan tartó is.... BE KELL SZEREZZEM!!! :)

      Törlés

Facebook