Kedvencek│ 14' Február

március 13, 2014



Jobb későn, mint soha - ahogy a mondás tartja, ezért is bátorkodom így  március közepe felé haladva az előző havi kedvencekkel traktálni benneteket. Kétszer is neki futottam ennek a bejegyzésnek,  na nem mintha problémás lett volna összeszedni a leggyakrabban használt termékeket, épp ellenkezőleg túl sok mindent akartam bemutatni ami talán rá se fért volna egyetlen képre. De végső soron csak azok maradhattak amik  (talán) még nem  szerepeltek ilyesfajta bejegyzésben. Dekorkozmetikum alig, viszont hajápolási termékek közül kettő is kiérdemelte ezt a  címet  ráadásul három random dolog is szerepet kap a februári kedvencekről szóló bejegyzésben. Lássuk!


NYC Sweet Gloss Splash Stick - A legvilágosabb, korall árnyalatban van meg, még az ősszel vettem. Kezdetben csalódás volt, mert azt reméltem ha nem is 100%-ig de azért az ajkakon is hasonló szín érhető el vele, mint amit a csomagolás alapján gondolnánk. Sajnos nem, halvány szájfényként funkcionál színe alig van. Télen egyáltalán nem használtam, a februári napsugarak előcsalogatták a fiók mélyéről annak ellenére, hogy alig színezi az ajkakat -konkrétan egyáltalán - szép fényt ad, kiemel és ettől mintha dúsítaná is ajkakat. A csavaros megoldás is elég jól működik, a vége felé járok már és még mindig hibátlanul működik.

Lovely Pure Beauty körömlakk Nr.2 - A bogyószínek, főleg a lila árnyalatok kerültek/kerülnek előtérbe most hogy jön a jó idő. Februárban magamhoz képest rengeteg bordó-lila sminket készítettem és ehhez szívesen festettem például ezzel a  kicsit bordós árnyalatú lakkal a körmömet. Ez még egy ezeréves trendkiadás a Lovely részéről, de azóta is jól szuperál; nem száradt be és a szín se vált "ketté" ahogy például az Essence lakkok szoktak. <<bizarr kinézetű Essence lakkokba most is bele lehet futni a leértékelt kosárkában, sőt olykor az állványon is >> Gyorsan szárad és  számomra egy rétegben is megfelelő a fedése.

got2b Powder'ful dúsító hajformázó por - Nagyon kíváncsi voltam az efféle volumennövelő varázsporokra,  sokat nem vártam ugyan  ettől a terméktől annak ellenére sem hogy a got2be márkában még nem csalódtam de amikor 1 fizet 2 kap akció volt a márkánál úgy döntöttem teszek egy próbát.  Múlt hónapban a megkurtított, lépcsőzetesre vágott frizkóm miatt esedékessé vált 3-4 naponta felfrissíteni a lelapult hajszálakat és hazudnék ha azt mondanám nem emel valamicskét a hajtöveken. Emellett viszont utálom, hogy  tapad és összeállnak tőle a tincsek ha egy helyen koncentrálódik. Ha ügyes vagy és csak a tövekre viszel fel belőle nagyon is jó lehet, én béna vagyok és mindig itt szúrom el.

Wella Forte Hajformázó folyadék - Az előbb említett  új style miatt a törölköző száraz hajon akár két tenyérnyi menyiséget is eloszlatok hajszárítás előtt ebből a formázó folyadékból ami szerintem már egy éve is megvan és csak nem akar elfogyni. Imádom, mert nem nehezíti el a hajszálakat mint az előző nincs az a ragadós érzés. Nem tartja meg a beállított formát az idők végezetéig, de egynek nagyon is elmegy és az illata is  kellemes, ami akár 2-3 napig is érződik.

Start Fragrances Citrom illatcsepp - Teljesen rákattantam az illóolajokra mióta a OneEuro Market-ben rátaláltam a maga 145ft-os árával. Sokféle illat közül válogathatunk, alma, barack, levendula, borsmenta, erdei gyümölcs, mentol mindegyik másra jó pl. stresszoldó, nyugtató, kedvterítő, fertőtlenítő, stb. A felhasználása is sokrétű itthon; használom a porszívózsákra fújva felfrissíteni a lakást, vízzel hígítva a függönyökre, párnákra fújva is imádom.

Napszemüveg -  Az a lány vagyok, aki télen-nyáron napszemüveget hord bárhol, bármikor. A legkisebb fény is zavarja a szemem és mióta a kontaktlencsére váltottam szerencsére már nem kell választanom a "tökéletes látás" és a fényvédelem között. Februárban azért elég sokszor sütkérezhettünk, ezért a napszemcsó is fokozottan használatban volt.

Telefontok - A legutóbbi zsákmányos bejegyzésben mutattam milyen szenzációs áron jutottam hozzá ehhez a telefontokhoz. Mekkora mázli, hogy arra jártam és féláron szereztem be azt amit  külföldről rendelve is csak 1000ft körüli áron tudtam volna megvenni.Hivatalosan nem az én okosomra való, de szinte tökéletesen ráillik.

Baglyos fülbevaló - Karácsonyi ajándék volt anyutól,  tetszett már akkor is amikor megkaptam de nem gondoltam hogy ennyit fogom hordani. Nem túlzok ha azt mondom, februárban éjjel-nappal ezt hordtam mindegy milyen ruhához. Végül is mindenhez megy, bohókás és cuki. 

Szürke nyakék - Igen, ez nálam már nyakék kategória! Egy kínai üzletben találtam rá, több színben is volt de azt hiszem ez a "semmilyen árnyalat" sokrétű, rengeteg outfithez passzolhat. Elég hangsúlyos más egyéb kiegészítő nem is kell hozzá, esetleg egy apró ezüst köves füli.


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook