Pieces of me #4. - Nőnapi szösszenet

március 09, 2014





A tegnapi napon képekben, ez is lehetett volna a poszt címe, de az annyira elcsépelt így lett helyette ez.
Sosem készülők (és  nem is "várom el" a férfiaktól sem) erre a napra, kicsit úgy vagyok ezzel mint a Valentin nappal: minek?! Női mivoltomnak persze jól esik egy gesztus, egy apró figyelmesség, egy kedves szó de hát ehhez nem kell(ene) egy  külön nap, legyen 365!:)
Ennek ellenére családom négy férfi tagja tegnap illedelmesen felköszöntött és megajándékozott:) Virág, csoki, egy kis smink egy jó program  több nem is kell a boldogsághoz!!!
Hozzám csak a hét elején jutott el a hír, hogy a szegedi Árkádban amerikai képregény kiállítás zajlott  eredeti Marvel és DC rajzokkal egészen máig, ezért a kérésem csak annyi volt hogy hétvégén nézzük meg és milyen jól tettük. Az új fényképezőmből sajnos még hiányzik egy sd kártya emiatt kb. ezt a két képet tudom megmutatni az eseményről, de nagyon-nagyon klassz volt. Képregényfigurák perselyen, poszteren, pólókon. Wallking Dead, Superman, WonderWoman, Transformers, Fülig Jimmy és még száz más figura akiket a grafikus srácok brutál jól rajzoltak. Bármit de tényleg, amit csak kértél. Úgy tűnhet nagy comic-fan vagyok, pedig nem is úgy hogy ennyit erről.
 Ami az outfit-em illeti, mint mostanság egyre gyakrabban tegnap is a lila dominált: sminkben, manikűrben és ruhában is de egyikkel sem estem túlzásba,sőt. Rengetegen voltak az bevásárlóközpontokban, üzletekben nem is értem miért ahelyett hogy a szabadban bóklásznának. ( tudom, tudom hisz én is inkább ott poshadtam) Mentségemre szolgál, hogy ma egész nap kutyasétáltatás és kerti munka a program úgy hogy friss levegőből nem lesz hiány.


Szép Napot Nektek!!

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is pont tegnap jártam a húgommal a szegedi Árkádban. A képregény kiállitás tényleg érdekes volt, bár azt csak egy rövid ideig néztük a nagy tömeg miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg rengetegen voltak, de nem csak. Nem tudom mi ez a nagy tömeg mindenhol?! A Rejtő Jenő képregényt sajnos nem volt idő elolvasni de a grafikus srácokat figyeltem egy ideig. (már hogy a rajzokat, nem a srácokat:)

      Törlés

Facebook