Teszt│ Pantene Aqua Light tápláló spray

március 07, 2014







Hajápolásról legutoljára majdnem 1 éve esett szó itt a blogon. Hát igen... ezzel kapcsolatban nincs túl sok mondanivalóm,  mert a hajápolás és úgy egyáltalán a hajformázási rituálém elég unalmasnak és egyáltalán nincsenek bevált és régóta használt termékek (egyetlen egyet kivéve, a Kallos egyik hajpakolását)
Most a hajam minőségével se vagyok elégedett; a legutóbbi hajfestés igencsak nyomott hagyott a hajam állagán ezen igyekszik segíteni például ez a termék is.









"Pillekönnyű tápláló hajspray Könnyed táplálás és károsodás elleni védelem a hajformázás okozta károsodással szemben. Alaposan rázza fel, majd fújja hajának azon területére, amelyeket táplálni szeretne anélkül, hogy hajszálai elnehezülnének. Száraz és nedves hajon egyaránt alkalmazható. Ne öblítse le!"


 Külcsín: Áttetsző-türkiz csomagolású 150ml mennyiségű világos kék lötyi, nekem a színe miatt kicsit már a tavaszt idézi.  Már bőven túl haladtam a felén is de az adagolója még mindig jól szuperál.

Illat/állag/hatékonyság: Az illata az ami miatt egyáltalán megvettem. Imádom a Pantene termékek édeskés illatát, ráadásul elég tartós is. Igazából ezzel - és a többi Pantene termékkel is - úgy vagyok, hogy már az illatáért  megérte megvennem.  Az én hajamra jelenleg száraz hajvég ugyanakkor 3-4 nap után zsírosodásra hajlamos hajtő jellemez köszönhetően a Syoss hajfestéknek amivel legutóbb rézvörössel festettem.
Száraz hajvégek puhítására használom ezt a  spray-t törölközőszáraz  és száraz hajon egyaránt.  Általában a Kallos Placentás pakolás után  - ha nem is minden alkalommal, de rendszeresen - nedves hajra fújom aztán szárítom csak meg.  Hivatalosan a hajformázás okozta károsodások ellen  nyújt védelmet de én hajszárítón kívül csak nagyon ritkán használok hajvasalót/sütőt. Amit nagyon szeretek benne, hogy nem nehezíti el a hajat. Többször próbáltam hajtövekre fújva is és akkor sem éreztem elnehezültnek a frizkóm. A hajvégeim is kevésbé töredezettek és elvékonyodottak mióta ezt, illetve az említett Kallos pakolást használom.

Ár-érték: Teljes ára 1000-1200ft körül mozog, átlagos árkategória. Korábban Gliss Kur kifésülhetőséget könnyítő spray-t használtam hasonló áron. Nagyjából ugyanezt nyújtja ez a Pantene termék is kivéve, hogy lényegesen kevesebb ideig érzem a hajamon ez az egyetlen ok amiért  meggondolandó hogy újravásárolom e.

Pantene termékeket próbáltatok már? 

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook