Ebay valóság #4.

április 22, 2014


 Szerettem volna megvárni a múlt hónapban rendelt összes rendelésemet, hogy együtt mutassam meg őket, de hiába várom hetek óta az utolsó kettőt csak nem akar megérkezni. Ezért úgy döntöttem nem várok tovább és elkészítem a soron következő ebay szerzeményekről szóló bejegyzést.
Kivételes rendelés volt a legutóbbi, mert egyetlen ékszert sem vásároltam pedig órákig el tudok lenni csak statement nyakláncokat böngészve.
Az eladók linkjét most is mint mindig a termék nevére kattintva érhetitek el.

Bajszos kontaktlencsetartó - kb.550-,
Virágos kontaktlencsetok - kb. 240-,

Két  kontaktlencsetartóra is sikerült szert tenne. Először  a zöld virágmintás tokon akadt meg a szemem. Nagyon jó választásnak bizonyult, sokkal masszívabb műanyag mint amit az ápolószerekhez adnak vagy amit a drogériákban itthon kapni. Kicsit sokára ért ugyan ide, de ezt leszámítva elégedett vagyok. Aztán "vérszemet" kaptam és picivel drágábban egy egész kontaktlencsetartó készletet rendeltem. Tükörrel, csipesszel, applikátorral, tokkal (amiket csak a kép kedvéért őrizgettem, egyébként mennek a kukába)  és egy ápolószer tároló mini flakonnal.



Most először rendeltem ecsetet, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá. Különféle Sigma, RT és MAC ecsetkészlet hasonmások ezrei közt válogathatunk nagyon-nagyon jutányos áron.
Az elmúlt hetekben  kivétel nélkül minden ebay-ről rendelt sminkecsetről olvasott vélemény csak pozitív volt, ennek ellenére én egyenlőre csak egyetlen szemre való ecsetet mertem megrendelni. Elsőnek ezt a kúpecsetet, amit eredetileg szem alatti karikák elfedésére gondoltam használni de próbáltam már satírozni vele és a szemzugban is jól alkalmazható. Jó minőségű, félpuha ecset ami többszöri mosás után se hullajtja a szálait. 
Az ecset maga masszív és ami számomra szokatlan volt, hogy az ecsetszára meglepően hosszú amit nem mindenki szeret de nekem ez jobban kézre áll. Az eladóval szuper elégedett vagyok: szűk 2 hét alatt megérkezett, 1000%-os védőcsomagolásban két lapszivacs közé csúsztatva bubifóliába csomagolva. Szem-,és arcra való ecsetek közül is jó néhány változat kapható ennél eladónál nagyon kedvező áron, én ezentúl ecsetet már csak tőle rendelek.

Szerintem az utolsó bloggerek egyike vagyok aki egészen mostanáig nem próbált beauty blender-t. Annyit tudtam, hogy az itthon  - meglehetősen drágán -  kapható szivacsokra nincs "kedvem" pénzt költeni, így maradt a külföldi rendelés. A csepp alakú szivacsra esett a választásom, ami szintén nagyon gyorsan ide ért, bár az eladó csomagolási technikájával nem voltam elégedett. Egyébként nem vagyok maradéktalanul elégedett magával a termékkel, az előítéleteim beigazolódni látszik: nem sok különbséget látok az ecsettel és az ezzel felvitt alapozó finish-e között és a tisztítással is akadnak problémák. Egyébként Mea a napokban írt egy bejegyzést a piacon kapható beauty blenderek-ről, ahol az eredetit és az általam rendelt változatot is részletesen bemutatja. A bejegyzést itt találjátok, érdemes elolvasni.

Ti használtok beauty blendert?
Rendeltetek már ecsetet ebay-ről, elégedettek vagytok a minőséggel?



You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Én is rendeltem egy beauty blender hasonmást, de én nagyon szeretem, olyan szórakoztató vele felvinni az alapozót :D Minden reggel alig várom, hogy használjam. Nem gondoltam volna, hogy elhagyom érte a RT alapozó ecsetemet.

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, én sem használtam még soha beauty blendert, csak én nem is tervezem. A kezem a legjobb eszköz az alapozó eldolgozására, a meg valamiért nem akarok kézzel dolgozni, a taklonecseteim vannak a segítségemre. A kis kúpos ecset oedig nálam is kívánságlistán van, egy nagyobb társa már bizonyított, úgyhogy kicsiben is szeretném beszerezni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam pedig fordítva; ez a kicsi kúpecset bizonyította hogy kell nekem az arcra való változata is!!! :D Nem rossz ez a blender, csak a tisztítása macerásabb...

      Törlés
  3. Már a 2. bejegyzés az elmúlt napokban, amiben újra elő került a beauty blender hasonmás, azt hiszem ez egy jel, hogy keressem elő a sajátomat és újra használjam :P

    VálaszTörlés
  4. Én is inkább kézzel szeretem eldolgozni az alapozót-bb krémet. :)
    Ha veszek szivacskát, akkor szerintem én maradok az eredetinél, vagy esetleg Ausztrában megnézem az Ebelin-t mert állítólag az is nagyon nagyon szuper. :)

    VálaszTörlés

Facebook