NOTD │ Moon Walking

április 24, 2014


A mai bejegyzés főszereplője a  Fruzsitól kapott Rimmel Space Dust  homok-hatású lakkal készült manikűr. Szerencsére a fények is velem voltak aznap mikor fotóztam, így sikerült élethű képeket készíteni erről a szépséges lakkról. Hétköznapra egy ennyire csillogó lakk nekem sok, ezért egy barackszínű Essence körömlakkal párosítottam de virágmintákban a homokhatás azért visszaköszön. A mindennapokban nekem még így is kicsit sok, de az összkép akkor is tömör gyönyör.


Kékes beütésű lila árnyalat tömény ezüst csillámokkal megspékelve ami igazán különlegessé teszi a végeredményt. Ha jól tudom a Rimmel tavaly ősszel rukkolt elő velük, itthon csak őt és az Aurora nevet viselő rózsaszín társát lehet/lehetett kapni.


Különös, mert a képeken is és a valóságban is hol lilának hol pedig inkább hideg, kékes beütésű lila árnyalatnak látszik. Nálam ő is, mint  általában a lakkok 1 rétegben is vállalhatóan fed annyira "tömör", de a kép kedvéért mégis  inkább 2 rétegben festettem. Pillanatok alatt szárad és a szikrázó finish reményeim szerint egészen sokáig bírni fogja. (sikerült a nagytakarítás idején tesztelni a lakkot, így a 3. nap felénél a mutatóujjamon elkezdett ugyan lepattogni, de ezt az  intenzív kád és tűzhely súrolás számlájára írom.)


FELHASZNÁLT LAKKOK
Rimmel Space Dust - 006 Moon Walking                Essence MultiDimenson - 70 Makes me weak


Az új Lovely Rio kollekció lakkjai kísértetiesen hasonlónak ígérkeznek, szóval aki esetleg lemaradt volna a Space Dust lakkokról azoknak irány Rio!! (vagy a legközelebbi Rossmann:)




You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Jaj, nagyon tetszik ez a mani! Csodás kombó :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a manikűr, olyan jók lettek ezek a kis minták! :) Nekem csak az Aurora van meg a Rimmeltől, nem szeretem a lila lakkokat, de ezen a Moon walkingon mindig elgondolkozok, hogy csak jó lenne megvenni :)

    VálaszTörlés
  3. A szegedi Árkádban a Rossmann-ban most kiárusítják, a moon walking, és az aurora lakkot is 399ft-os áron. Már más blogon is láttam már, hogy találkoztak vele, szóval gondolom más Rossmann-ban is rájuk lehet bukkanni. Szóval akinek még nincs meg és szeretné most érdemes beszerezni. :)

    VálaszTörlés
  4. Uhhh kell nekem ez a Rimmel lakk! *.*
    Nagyon szép lett ez a mani! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Én is kipróbálom így azt hiszem.:D

    VálaszTörlés
  6. Szuper a lakk, a mani pedig csodás lett! : )

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a kedves szavakat lányok, örülök hogy Nektek is tetszik!!
    Kicsit beleszerelmesedtem ebbe a lakkba, nem kizárt hogy a Lovely Rio kollekcióból is beszerzek egyet:)

    VálaszTörlés

Facebook