Üresjárat #11.

július 10, 2014


Újabb kosár "flakon mutogatós" bejegyzést hoztam telis-tele átlagos (vagy átlag alatti) termékekkel egyetlen egyet leszámítva ami a kánikulában rengetegszer segített rajtam, kitaláljátok melyik az?!



1. Garnier Essentials Sensitive kétfázisú nyugtató szemfestéklemosó  érzékeny bőrre
Ahhoz képest hogy amikor megvettem és először próbáltam mekkora csalódottságot éreztem a végére egészen megbarátkoztam ezzel a termékkel. Alapvetően kedvelem a Garnier arcápolási/arctisztító vonalát eddig nem sok panaszom volt rájuk. Nekem még a bb krémük is bejön, amiről a múlt héten be is számoltam a bb-ről szóló bejegyzésben. Ennek ellenére mostanában nem hiszem hogy újravásárolom inkább teszek egy próbát a tavasszal berobbant új (és kisebb) csomagolású 2in1 szemhéjfesték lemosókkal.

2. Balea arc,-és testpermet 
Milyen jól  is tettem, hogy két flakonnal is bespájzoltam belőle még a kiárusítás alkalmával. Akkor ugyan kétkedve fogadtam, hogy egy flakon víz csodát tehet de azóta bebizonyosodott hogy ez bizony életmentő tikkasztó hőségben. Biztos kitaláltátok már hogy ez az a kedvenc amit a bevezetőben említettem. A házi gyártmányú arcpermetek spriccelik a vizet szétkenve a sminket ezzel viszont nincs ilyen gond meg se mozdul alatta a smink de épp elég ahhoz hogy a hőségben kicsit felfrissüljek hát még ha éjszakára a hűtőbe tettem. Biztosan újravásárolom ha nem is ettől a márkától de a testpermet ezután biztosan helyet kap a táskámban.

3. Nivea long repair regeneráló  sampon
Nemrég írtam többek közt erről a samponról is ebben a bejegyzésben ezért itt most nem részletezném de nem fogom újravásárolni annyit elárulok.

4. Balea Melan Tango tusfürdő
Nem aratott hatalmas sikert nálam ez a tusfürdő, ebben valószínűleg közrejátszik az is hogy mióta felfedeztem az YR tusikat szinte egyik drogériás tusfürdővel se vagyok elégedett. Persze nem fair versenyeztetni őket mert ég és föld a különbség de ez a Melan Tango változat abszolút felejthető kategóriába tartozik illatát tekintve. Édeskés (sárga)dinnye illat érződik ugyan de a tusolás végeztével már el is illan. Állaga megszokott Balea minőség azzal nincs is gond. Limitált kiadás de biztosan nem fogom hiányolni ha kifogy a készlet.

5. Eko Fresh nedves törlőkendő 
Az illata, az nedvessége és a kendők anyaga is minősíthetetlen, a legrosszabb amivel eddig dolgom volt. Euros boltban vettem, de soha többet. Az utolsó darabokat már csak törölgetéshez használtam.

6. Rexona linen dry izzadásgátló golyósdezodor

Azt vettem észre hogy  váltogatnom kell az izzadásgátló típusát mert idővel csökken a hatékonyság, most ezzel a Rexona golyósdeoval jártam így. Pár óra elteltével már nem éreztem az illatát, igaz megelőzte az izzadást de szeretem ha illata is van a dezodoromnak. Azóta spray formulára váltottam szintén Rexonától aminek az illatát egészen délutánig érzem még így a nyár közepén is.

7. Perfect Mousse habállagú hajfestékhez járó kondicionáló  
Visszatértem a legelső hajfestékhez amivel először festettem a hajam, az árnyalat tökéletes bár inkább hajszínezőnek mondanám mert nem lenő hanem kopik de kíméletes a hajjal és ez nálam többet ér mint a tartósság. A festékhez csomagolt kondicionáló viszont nagy csalódás volt legutóbb, korábban sokkal puhább és selymesebb lett tőle a hajam de a legutóbbi hajfestésnél elmaradt ez feeling. Csak arra tudok gondolni, hogy változtattak az összetevőlistán sajnos nem az előnyére.

8. Manhattan Long&Swing göndörítő szempillaspirál 

Az egyik kedvenc spirálom volt ez a Manhattan göndörítő spirál amiről bővebb tesztet és képet ebben a bejegyzésben olvashattok.




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook